Hoe maak je The.Cooler gemakkelijk schoon?

The.Cooler kan je het beste afspoelen onder een koude kraan. Zodra je dit hebt gedaan, kan je ‘m in de vriezer leggen. Een natte The.Cooler wordt extra koel als je ‘m nat in de vriezer legt.

Hoe blijft The.Board zo goed als nieuw?

Tijdens het droogproces moet je The.Board niet op een warme plaats leggen. Als je dit wel doet, bestaat de kans dat het hout gaat buigen of breken.

Zodra u klaar bent met het gebruik van The.Board dien je deze gelijk af te spoelen. Op deze manier voorkom je dat voedselresten het hout beschadigen.

Plaats The.Board niet in de vaatwasser! De bijtende stoffen zijn slecht voor het hout van de snijplank. Het schoonmaken kan het beste worden gedaan met warm water en een zachte spons of theedoek.

Hoe vaak moet je The.Board behandelen met olie?

Dat ligt aan het gebruik. Als je The.Board dagelijks gebruikt, dan moet je deze één keer per 2 maanden in-oliën.

Hoe breng je lijnolie aan op The.Board?

Als je geen lijnolie wilt kopen, kan je het volgende doen. Wat je nodig hebt is het sap van een citroen, olie en zout. Verdeel het sap van de citroen over The.Board en strooi hier een eetlepel zout overheen. Zodra je dit hebt gedaan, dien je het zacht in te wrijven met een theedoek of met keukenpapier. Spoel The.Board vervolgens af met warm water en laat ‘m volledig drogen. Zodra The.Board droog is, wrijf je deze in met twee eetlepels olie en dit laat je 20 minuten intrekken. Het invetten met de olie herhaal je circa 3-4 keer.

Hoe kan ik het beste de kwaliteit van The.Board behouden?

Door het aanbrengen van lijnolie is er een extra beschermlaag op The.Board aangebracht. Qua onderhoud vraagt The.Board niet veel. Stop ‘m niet in de vaatwasser, maar maak ‘m schoon met een natte doek of zachte borstel. Door The.Board met enige regelmaat met lijnolie in te wrijven, blijft de kleur mooi en trekken etensresten niet in.

Ik kan geen connectie krijgen met mijn product via Bluetooth.

Zorg ervoor dat de bluetooth van andere apparaten in de buurt is uitgeschakeld. Je kan met 1 device tegelijk connectie maken met onze producten.

Het licht flikkert en/of de muziek van The.Pouf kraakt, wat kan ik hieraan doen?

Zorg ervoor dat je product helemaal is opgeladen. Bij de productspecificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.

Kan ik de muziek van een van de gekoppelde apparaten uitzetten terwijl het licht blijft branden?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt de muziek van een of meerdere gekoppelde producten uitzetten door de aan/uit knop van deze producten snel in te drukken. Het licht blijft wel branden en geeft dezelfde kleur als het hoofdproduct. Wanneer je een apparaat helemaal uit wilt zetten, houd je de aan/uit knop langer ingedrukt.

Wat is de maximale afstand tussen de gekoppelde producten?

De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.

Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.

Kunnen alle LED producten van Nikki.Amsterdam met elkaar verbonden worden?

Alleen The.Ball en The.Diffuser kunnen niet worden verbonden met de overige Led producten van Nikki.Amsterdam. Deze producten werken niet via bluetooth (en hebben geen muziekfunctie) waardoor dit uitgesloten is. Wanneer je meerdere exemplaren van The.Ball in je bezit hebt, kun je deze onderling wel met elkaar verbinden. Je kunt The.Ball bedienen via de meegeleverde remote.

De overige producten kunnen allemaal met elkaar verbonden worden, zodat je in iedere hoek het gewenste geluid en licht creëert.