Ask us.

Hieronder vind je het antwoord op al jouw vragen. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op via service@nikki.amsterdam of bel ons op telefoonnummer +31 23 205 2307.

Productinformatie

Zorg dat je product volledig is opgeladen. Activeer het product via de on/off  button. Via instellingen zet je je bluetooth aan. Het product verschijnt in beeld. Door er op te klikken maak je connectie met het apparaat. Wanneer je de Nikki.Amsterdam app hebt gedownload (gratis) kun je via deze app je eigen muziek streamen en de kleuren verwisselen. Je kunt ook direct via een streamingdienst naar keuze je eigen muzieklijst samenstellen.

Let op! Het is niet mogelijk met meerdere devices (telefoon, tablet, ..) tegelijk connectie te maken met je Nikki.Amsterdam product. Wanneer je een ander device wilt koppelen aan je product, zorg dan dat de bluetooth van het eerst gekoppelde device is uitgeschakeld.

Check ook onze video voor uitleg!

Wanneer je het eerste product hebt verbonden met je telefoon of ander device kun je één voor één de andere producten aanzetten. Deze nemen stuk voor stuk de kleur en de muziek van het eerste product over. Het eerste product blijft het hoofdapparaat, je kunt alleen via dit apparaat de muziek en de kleur regelen.

Alleen The.Ball en The.Diffuser kunnen niet worden verbonden met de overige Led producten van Nikki.Amsterdam. Deze producten werken niet via bluetooth (en hebben geen muziekfunctie) waardoor dit uitgesloten is. Wanneer je meerdere exemplaren van The.Ball in je bezit hebt, kun je deze onderling wel met elkaar verbinden. Je kunt The.Ball bedienen via de meegeleverde remote.

De overige producten kunnen allemaal met elkaar verbonden worden, zodat je in iedere hoek het gewenste geluid en licht creëert.

De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.

Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.

Ja, dit is mogelijk. Je kunt de muziek van een of meerdere gekoppelde producten uitzetten door de aan/uit knop van deze producten snel in te drukken. Het licht blijft  wel branden en geeft dezelfde kleur als het hoofdproduct. Wanneer je een apparaat helemaal uit wilt zetten houd je de aan/uit knop langer ingedrukt.

Product accessoires

Door het aanbrengen van olie op The.Board wordt een extra beschermlaag aangebracht. Het volgende kan gedaan worden : Verdeel het sap van een citroen over The.Board en bestrooi het met een eetlepel zout en wrijf het in met een theedoek of keukenpapier. Spoel The.Board vervolgens af met warm water en laat The.Board volledig drogen. Daarna moet je 2 eetlepels olie op de plank wrijven met keukenpapier of een theedoek. Laat tot slot de olie 20 minuten intrekken en herhaal het invetten met olie ongeveer 3-4 keer.

Dat ligt aan het gebruik. Als u het product dagelijks gebruikt, dan moet The.Board één keer per 2 maanden worden geolied.

Tijdens het droogproces, moet je The.Board Rubberwood niet op een warme plaats leggen. Als dit gebeurt, bestaat de kans dat het hout zal buigen of breken.

Zodra u klaar bent met het gebruik van The.Board Rubberwood, was de plank dan gelijk af. Op deze manier voorkomt u dat voedselresten en dergelijke het hout beschadigen.

Plaats The.Board Rubberwood niet in de vaatwasser. De bijtende stoffen zijn slecht voor het hout van de snijplank. Dit kan het beste gedaan worden met warm water en een spons.

De producten die opgeladen worden met The.Adapter DC zijn: The.Ball, The.Cube en The.Diffuser.

De producten die opgeladen worden met The.Adapter MicroUSB zijn: The.Bowl, The.Bar Table, The.Pouf en alle The.Lampions.

De producten waarbij The.Remote wordt geleverd zijn: The.Bowl, The.Bar Table, The.Pouf, The.Cube en alle The.Lampions.

Nee. The.Remote is niet noodzakelijk om de producten te gebruiken, wel wordt het gebruik gemakkelijker. Je hebt The.Remote wel nodig indien je geen gebruik maakt van de Nikki.Amsterdam app. Met deze app hebben wij het mogelijk gemaakt een gratis besturingssysteem te kunnen downloaden, zodat u geen kosten hoeft te maken voor de aanschaf van een The.Remote. Heeft u geen zin om met een mobiele app te werken, dan kan u The.Remote hier aanschaffen.

Kosten voor zending

Voor verzendingen buiten Nederland worden verzendkosten in rekening gebracht. De extra kosten worden zichtbaar in het orderproces na het aanvinken van het land naar keuze.

Voor verzendingen binnen Nederland worden geen kosten berekend.

Garantie

Op onze producten geldt een garantietermijn van twee jaar. De datum van aankoop die op de factuur wordt vermeld geldt als ingangsdatum van de garantietermijn. De factuur geldt als garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.

Category: Garantie

Wanneer dit het geval is stuur dan een mail naar service@nikki.amsterdam. Wij lossen het voor je op.

Category: Garantie

Mocht je aankoop niet (goed) functioneren, check dan eerst even de categorie Productinformatie op deze FAQ pagina om na te gaan of het product goed is aangesloten. Wanneer je alle stappen goed doorlopen hebt en het product functioneert nog niet, neem dan even contact met ons op via service@nikki.amsterdam.  Mocht het nodig zijn het product te retourneren dan kun je je retour aanmelden via (link). Je kunt hier ook je retourlabel printen, zodat je het pakket kosteloos kunt verzenden.

Category: Garantie

Bezorgen

Ook rondom de feestdagen doen wij ons best de pakketten op tijd te laten bezorgen. Je helpt ons enorm door je bestelling tijdig te plaatsen. Maar wij weten ook wel hoe het werkt, en soms lukt dit niet altijd. Hou rekening met eventuele wijzigingen in het bezorgschema van DPD en grote drukte rondom de feestdagen.

Category: Bezorgen

Wanneer je niet wilt dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd, geef dit dan bij de bestelling aan.

Category: Bezorgen

Wanneer je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket bij een van de buren af te leveren.

Category: Bezorgen

Wij bezorgen ook in het buitenland. Hier kunnen wel extra kosten voor in rekening worden gebracht welke zichtbaar worden in het orderproces na het aanvinken van het land naar keuze.

Category: Bezorgen

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft ontvang je een track en trace code, zodat je kunt volgen waar het pakket zich bevindt en wat de geplande levertijd is.

Category: Bezorgen

Doorgaans geldt wanneer op werkdagen voor 14.00 uur besteld wordt, de bestelling de volgende dag in huis is. Wanneer op vrijdag na 14.00 uur of in het weekend wordt besteld, wordt op dinsdag geleverd.

Category: Bezorgen

DPD bezorgt de pakketten van maandag t/m zaterdag va 08.00 – 18.00 uur.

Category: Bezorgen

De pakketten worden door DPD bezorgd.

Category: Bezorgen

Liever bezorgen wij je bestelling, maar mocht je het echt graag zelf willen ophalen laat dit dan even weten op het orderformulier.

Category: Bezorgen

Betalen

Je kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden; Ideal, creditcard, Paypal, bankoverschrijving, bancontact, SOFORT Banking, KBC/CBC, Belfius Direct net en Klarna. Je gegevens worden beveiligd. Je kunt dit zien door het slotje in je browser en doordat er https verschijnt ipv http.

Category: Betalen

Bij betaling met iDEAL betaal je het gevraagde bedrag online via je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en je bank geeft Nikki.Amsterdam een bevestiging dat er is betaald. Doordat er direct betaald wordt kunnen wij ook direct overgaan tot verwerking van je bestelling en kunnen we meteen de bestelling aan je verzenden.

Category: Betalen

Betalingen via VISA, Meastro, Mastercard en American Express worden door Nikki.Amsterdam geaccepteerd. Indien de betaling door je bank wordt goedgekeurd kunnen we direct overgaan tot verwerking van je bestelling en kunnen we meteen de voorradige producten aan je verzenden.

Category: Betalen

Bij betaling met PayPal koppel je je eigen betaalrekeningen of creditcard(s) aan een PayPal rekening en kun je in een beveiligde omgeving de betaling afronden. Een rekening aanmaken is gemakkelijk en gratis en je kunt direct online betalingen overboeken naar het PayPal account. Indien de betaling wordt goedgekeurd gaan we direct over tot verwerking van je bestelling en kunnen we meteen de producten aan je verzenden.

Category: Betalen

Je kunt er ook voor kiezen om te betalen via bankoverschrijving. Je ontvangt dan een mail met de betaalgegevens en zo snel Nikki.Amsterdam het bedrag heeft ontvangen wordt overgegaan tot verwerking van je bestelling.

Category: Betalen

Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen
  • Gespreid Betalen

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Category: Betalen

Bij het bestellen van grote aantallen willen we je vragen contact met ons op te nemen zodat we je een passend aanbod kunnen doen.

Category: Betalen

Bestellen

Nee, wij voegen geen factuur bij de bestelling. Het komt namelijk nogal eens voor dat een van onze producten cadeau worden gedaan en dan is een factuur ontvangen niet de bedoeling. De factuur wordt per mail verzonden aan degene die besteld heeft.

Category: Bestellen

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft ontvang je automatisch een track en trace code.

Category: Bestellen

Dit is mogelijk. In het bestelproces kun je een ander verzendadres kiezen.

Category: Bestellen

Dit is helaas niet mogelijk. De producten zijn al ingepakt in stevige dozen die geschikt zijn voor verzending. In verband met het beschadigen van het cadeaupapier tijdens verzending hebben we ervoor gekozen onze pakketten niet in te pakken met cadeaupapier.

Category: Bestellen

Load More