Ask us.
Hieronder vind je het antwoord op al jouw vragen. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op via service@nikki.amsterdam of bel ons op telefoonnummer +31 23 205 2307.
Bestellen
Ja, wij voegen een factuur bij de bestelling. De factuur wordt per mail verzonden aan degene die besteld heeft.
Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft ontvang je automatisch een track en trace code.
Dit is helaas niet mogelijk. De producten zijn al ingepakt in stevige dozen die geschikt zijn voor verzending. In verband met het beschadigen van het cadeaupapier tijdens verzending hebben we ervoor gekozen onze pakketten niet in te pakken met cadeaupapier.
Betalen
Je kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden; Ideal, creditcard, Paypal, bankoverschrijving, bancontact, SOFORT Banking, KBC/CBC, Belfius Direct net en Klarna. Je gegevens worden beveiligd. Je kunt dit zien door het slotje in je browser en doordat er https verschijnt ipv http.
Bij betaling met iDEAL betaal je het gevraagde bedrag online via je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en je bank geeft Nikki.Amsterdam een bevestiging dat er is betaald. Doordat er direct betaald wordt kunnen wij ook direct overgaan tot verwerking van je bestelling en kunnen we meteen de bestelling aan je verzenden.
Betalingen via VISA, Meastro, Mastercard en American Express worden door Nikki.Amsterdam geaccepteerd. Indien de betaling door je bank wordt goedgekeurd kunnen we direct overgaan tot verwerking van je bestelling en kunnen we meteen de voorradige producten aan je verzenden.
Bij betaling met PayPal koppel je je eigen betaalrekeningen of creditcard(s) aan een PayPal rekening en kun je in een beveiligde omgeving de betaling afronden. Een rekening aanmaken is gemakkelijk en gratis en je kunt direct online betalingen overboeken naar het PayPal account. Indien de betaling wordt goedgekeurd gaan we direct over tot verwerking van je bestelling en kunnen we meteen de producten aan je verzenden.
Je kunt er ook voor kiezen om te betalen via bankoverschrijving. Je ontvangt dan een mail met de betaalgegevens en zo snel Nikki.Amsterdam het bedrag heeft ontvangen wordt overgegaan tot verwerking van je bestelling.
Betaalmethodes van Klarna
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.
- Achteraf Betalen
- Gespreid Betalen
U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.
Bij het bestellen van grote aantallen willen we je vragen contact met ons op te nemen zodat we je een passend aanbod kunnen doen.
Dit geldt alleen als de betaling voor 14:00u op de rekening staat. Uw bestelling zal, zolang de betaling dus niet is voldaan, in de wacht staan.
Bezorgen
Ook rondom de feestdagen doen wij ons best de pakketten op tijd te laten bezorgen. Je helpt ons enorm door je bestelling tijdig te plaatsen. Houd rekening met eventuele wijzigingen in het bezorgschema van DPD en grote drukte rondom de feestdagen.
Wanneer je niet wilt dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd, geef dit dan bij de bestelling aan.
Wanneer je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket bij één van de buren af te leveren.
Is er niemand thuis, je hebt geen neerzettoestemming gegeven en ook de buren kunnen je pakket niet aannemen dan brengen we je pakket naar de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Op het niet-thuisbericht in je brievenbus staat waar het pakket naartoe gebracht is.
Wij bezorgen ook in het buitenland. Hier kunnen wel extra kosten voor in rekening worden gebracht welke zichtbaar worden in het orderproces na het aanvinken van het land naar keuze.
Nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten ontvang je een track en trace code. Aan de hand van deze code kun je je pakket volgen en gelijk zien wat de geplande levertijd is.
Wanneer u op werkdagen vóór 14:00u besteld, zal uw order ons magazijn dezelfde dag verlaten. Doorgaans geldt dat er binnen Nederland de volgende dag geleverd wordt. Echter kampt DPD momenteel met personeelstekorten, waardoor dit niet altijd gegarandeerd kan worden. Houd daarom altijd uw Track&Trace in de gaten.
Wanneer u op vrijdag of in het weekend na 14:00u besteld, wordt er op dinsdag geleverd. Bij verzendingen naar het buitenland of rondom de feestdagen kan de levering langer op zich laten wachten. Helaas kunnen wij hier geen invloed op uitoefenen.
*Indien u een product op basis van pre-order heeft gekocht, kijkt u dan op de productpagina van het product op onze website voor de actuele levertijd.
DPD bezorgt de pakketten op werkdagen tussen 08.30u – 21.30u. Op zaterdagen wordt er bezorgt tussen 08.30u – 18.00u.
De pakketten worden door DPD bezorgd. In regio Haarlem maken wij ook gebruik van een andere bezorgservice; Hurby. Hurby levert pakketten aan de volgende plaatsen: Zwaanshoek, Bennebroek, Santpoort-Noord, Velserbroek, Santpoort-Zuid, Bentveld, Hoofddorp, Heemstede, Aerdenhout, Bloemendaal, Overveen en Haarlem.
Liever bezorgen wij je bestelling, maar mocht je het echt graag zelf willen ophalen mail dan naar sales@nikki.amsterdam of bel +31 (0)23 205 2307.
Contact Retail
Contact Webshopklant
Garantie en Retouren
Op onze producten geldt een garantietermijn van twee jaar. De datum van aankoop die op de factuur wordt vermeld geldt als ingangsdatum van de garantietermijn. De factuur geldt als garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.
Deze garantietermijn geldt ook voor The.Plaid. Echter, op de buitendeken geldt een garantie van een jaar.
Wanneer dit het geval is stuur dan een mail naar service@nikki.amsterdam. Wij lossen het voor je op.
Mocht je aankoop niet (goed) functioneren, check dan eerst even de categorie Productinformatie op deze FAQ pagina om na te gaan of het product goed is aangesloten. Wanneer je alle stappen goed doorlopen hebt en het product functioneert nog niet, neem dan even contact met ons op via service@nikki.amsterdam.
Wanneer je een product retour wilt sturen vanwege een mogelijk defect, stuur dan een mail naar service@nikki.amsterdam. Zorg voor een duidelijke omschrijving van het probleem, zodat wij je snel kunnen helpen het op te lossen. Soms is opsturen niet nodig en kunnen we je telefonisch of per mail al helpen het probleem op te lossen.
Indien je het product om een andere reden retour wilt zenden, hoef je ons de reden niet te vertellen. Het mag natuurlijk wel, het ons onze service te verbeteren. Meld je retour aan via service@nikki.amsterdam. Wij sturen je dan een link waarmee je retourticket kunt uitprinten.
Wanneer u bij ons online een aankoop doet, dan heeft u bij Nikki.Amsterdam een bedenktijd van 30 dagen na verzending. Dit houdt in dat u vanaf dan 30 dagen de tijd heeft om de goederen retour te sturen. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen met ons via service@nikki.amsterdam. De 30 dagen gaan in op het moment dat u het pakket heeft ontvangen. Wanneer u meerdere artikelen heeft besteld, verstrijkt het termijn van 30 dagen nadat u het laatste artikel heeft ontvangen. Het product mag zonder opgaaf van reden aan ons geretourneerd worden, waarbij de kosten voor de retourzending voor uw eigen rekening komen. De producten dienen onbeschadigd en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking terug gestuurd te worden. Wij adviseren daarom altijd de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze kunt gebruiken om de producten terug te sturen.
- Bedenktijd 30 dagen, retour aanmelden/versturen binnen deze periode.
- Product moet in de originele en onbeschadigde staat retour. (Indien wij constateren dat het product meer is gebruikt dan nodig is om het product te testen en/of indien het product gebruikssporen bevat, dan behouden wij ons het recht voor kosten in mindering te brengen op het terug te betalen bedrag.)
- Product graag retour in de onbeschadigde originele verpakking (indien mogelijk).
Tijdens de bedenktijd van 30 dagen mag u het product bekijken en proberen. Het product dient onbeschadigd te blijven. Indien het noodzakelijk is om een artikel in elkaar te zetten (om het te beoordelen), zorg er dan voor dat het product niet meer als nodig is gebruikt. Wees voorzichtig met het verpakkingsmateriaal en de producten. De originele verpakking moet, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd zijn.
De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij willen mensen graag aanmoedigen goed na te denken over een aankoop om zo onnodige retouren te voorkomen. Dit verminderd de druk op het transport en milieu.
*Het zichttermijn en het 30 dagen retourrecht is alleen van toepassing op consumentenbestellingen, bedrijven kunnen hier GEEN aanspraak op maken.
Kortingscode
De kortingscode kan gebruikt worden voor vrijwel alle producten, behalve samengestelde pakketten en combideals.
Kosten voor verzending
Voor verzendingen buiten Nederland worden verzendkosten in rekening gebracht. De extra kosten worden zichtbaar in het orderproces na het aanvinken van het land naar keuze.
Voor verzendingen van webshop-orders binnen Nederland worden enkel kosten gerekend voor bestellingen onder de €75,-.
Mobiele app
Wat vervelend dat u problemen heeft ondervonden met onze app. Wij raden u daarom aan de volgende stappen te ondernemen:
- Installeer de laatste software update op uw telefoon of tablet (IOS en Android). Klik hier om de Android app te downloaden!
- Verwijder de app van uw telefoon en de daarbij horende Bluetooth-namen (nikki, Nikki.AMSTERDAM The.Lampion etc.).
- Open de link uit stap 1 en download de app.
- Wanneer de app om uw locatie vraagt, klik dan op ‘’altijd toestaan’’. Wij zijn niet instaat informatie vanuit de locatievoorzieningen te verkrijgen, dus uw privacy komt niet in het geding.
- Probeer opnieuw de Bluetooth op uw telefoon of tablet aan te zetten en te verbinden met het Nikki.Amsterdam product.
- Vervolgens kunt u de app openen en zowel licht als geluid bedienen.
Let op: Zorg ervoor dat andere bluetooth apparaten (die in de buurt van uw nikki product staan) ook uit zijn geschakeld. Indien u meerdere Nikki producten heeft, verbind enkel met één product. Als u vervolgens de andere producten aan zet, zullen deze automatisch het licht en geluid overnemen.
Hier kunt u gemakkelijk zien hoe u de app moet downloaden en gebruiken voor IOS devices.
The.Adapter
De producten die opgeladen worden met The.Adapter DC zijn: The.Ball, The.Cube en The.Diffuser.
*Let op! The.Adapter DC kan niet worden gebruikt voor het opladen van The.Powerbank.
De producten die worden opgeladen worden met The.Adapter MicroUSB zijn: The.Bowl, The.Bar Tabe, The.Pouf en alle The.Lampions.
*Let op! The.Adapter MicroUSB kan niet worden gebruikt voor het opladen van The.Powerbank.
Onze producten hebben een gemiddelde oplaadtijd van 4 uur. Wanneer u de adapter aansluit (in uw product) dan zal deze rood kleuren. Na enkele uren zal het rode lampje groen kleuren. Als dit gebeurd, is uw product volledig opgeladen. Wij raden dan ook aan alleen op te laden als u het product gebruikt. Dit bevorderd de oplaadsnelheid en de batterijkracht.
The.Ball
Wanneer je het eerste product hebt aangezet door middel van The.Remote , kun je één voor één de andere The.Balls aanzetten. Deze nemen stuk voor stuk de kleur van het eerste product over. Het eerste product blijft het hoofdapparaat, je kunt alleen via dit apparaat de kleur regelen.
Alleen The.Ball en The.Diffuser kunnen niet worden verbonden met de overige Led producten van Nikki.Amsterdam. Deze producten werken niet via Bluetooth (en hebben geen muziekfunctie) waardoor dit uitgesloten is. Wanneer je meerdere exemplaren van The.Ball in je bezit hebt, kun je deze onderling wel met elkaar verbinden. Je kunt The.Ball bedienen via de meegeleverde remote.
De overige producten kunnen allemaal met elkaar verbonden worden, zodat je in iedere hoek het gewenste geluid en licht creëert.
De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.
Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.
The.Ball maakt, net als al onze andere producten, gebruik van een Low Battery Indicator. Wanneer je een hoge piep hoort, of het liht begin te flikkeren; zorg er dan voor dat je je product volledig oplaadt. Bij de product specificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
Nee, dit lukt niet. The.Ball is namelijk volledig waterbestendig en kan hierdoor in de stromende regen blijven hangen of in het water blijven drijven. Dit gaat niet samen met het gebruik van een speaker.
Nee, alleen producten met een speaker kun je met de app bedienen. The.Ball heeft geen speakerfunctie. Om het licht te kunnen bedienen wordt een afstandbediening meegeleverd.
Nee, niet alle onderdelen zijn waterdicht. Er wordt aangeraden om het leren hengsel en de schroefjes te verwijderen wanneer je The.Ball in het water laat drijven. Na enige tijd kunnen de schroefjes namelijk licht gaan roesten. Daarnaast moet u ten alle tijden de oplaadpoort afsluiten met de plastic dop.
The.Bar Table
Zorg dat je product volledig is opgeladen. Activeer het product via de on/off button. Via instellingen zet je je Bluetooth aan. Het product verschijnt in beeld. Door er op te klikken maak je connectie met het apparaat. Wanneer je de Nikki.Amsterdam app hebt gedownload (gratis) kun je via deze app je eigen muziek streamen en de kleuren verwisselen. Je kunt ook direct via een streamdienst naar keuze je eigen muzieklijst samenstellen.
Let op! Het is niet mogelijk met meerdere devices (telefoon, tablet, ..) tegelijk connectie te maken met je Nikki.Amsterdam product. Wanneer je een ander device wilt koppelen aan je product, zorg dan dat de Bluetooth van het eerst gekoppelde device is uitgeschakeld.
Check ook onze video voor uitleg!
Alleen The.Ball en The.Diffuser kunnen niet worden verbonden met de overige Led producten van Nikki.Amsterdam. Deze producten werken niet via bluetooth (en hebben geen muziekfunctie) waardoor dit uitgesloten is. Wanneer je meerdere exemplaren van The.Ball in je bezit hebt, kun je deze onderling wel met elkaar verbinden. Je kunt The.Ball bedienen via de meegeleverde remote.
De overige producten kunnen allemaal met elkaar verbonden worden, zodat je in iedere hoek het gewenste geluid en licht creëert.
De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.
Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.
Ja, dit is mogelijk. Je kunt de muziek van een of meerdere gekoppelde producten uitzetten door de aan/uit knop van deze producten snel in te drukken. Het licht blijft wel branden en geeft dezelfde kleur als het hoofdproduct. Wanneer je een apparaat helemaal uit wilt zetten houd je de aan/uit knop langer ingedrukt.
Zorg ervoor dat je product helemaal is opgeladen. Bij de productspecificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
Zorg ervoor dat de Bluetooth van andere apparaten in de buurt is uitgeschakeld. Je kan met 1 device tegelijk connectie maken met onze producten.
The.Board
Door het aanbrengen van lijnolie is er een extra beschermlaag op The.Board aangebracht. Qua onderhoud vraagt The.Board niet veel. Stop ‘m niet in de vaatwasser, maar maak ‘m schoon met een natte doek of zachte borstel. Door The.Board met enige regelmaat met lijnolie in te wrijven, blijft de kleur mooi en trekken etensresten niet in.
Als je geen lijnolie wilt kopen, kan je het volgende doen. Wat je nodig hebt is het sap van een citroen, olie en zout. Verdeel het sap van de citroen over The.Board en strooi hier een eetlepel zout overheen. Zodra je dit hebt gedaan, dien je het zacht in te wrijven met een theedoek of met keukenpapier. Spoel The.Board vervolgens af met warm water en laat ‘m volledig drogen. Zodra The.Board droog is, wrijf je deze in met twee eetlepels olie en dit laat je 20 minuten intrekken. Het invetten met de olie herhaal je circa 3-4 keer.
Dat ligt aan het gebruik. Als je The.Board dagelijks gebruikt, dan moet je deze één keer per 2 maanden in-oliën.
Tijdens het droogproces moet je The.Board niet op een warme plaats leggen. Als je dit wel doet, bestaat de kans dat het hout gaat buigen of breken.
Zodra u klaar bent met het gebruik van The.Board dien je deze gelijk af te spoelen. Op deze manier voorkom je dat voedselresten het hout beschadigen.
Plaats The.Board niet in de vaatwasser! De bijtende stoffen zijn slecht voor het hout van de snijplank. Het schoonmaken kan het beste worden gedaan met warm water en een zachte spons of theedoek.
The.Bowl
Zorg dat The.Bowl volledig is opgeladen. Activeer het product via de on/off button. Via instellingen zet je je bluetooth aan. Het product verschijnt in beeld. Door er op te klikken maak je connectie met het apparaat. Wanneer je de Nikki.Amsterdam app hebt gedownload (gratis) kun je via deze app je eigen muziek streamen en de kleuren verwisselen. Je kunt ook direct via een streamingdienst naar keuze je eigen muzieklijst samenstellen.
Let op! Het is niet mogelijk met meerdere devices (telefoon, tablet, ..) tegelijk connectie te maken met je Nikki.Amsterdam product. Wanneer je een ander device wilt koppelen aan je product, zorg dan dat de bluetooth van het eerst gekoppelde device is uitgeschakeld.
Check ook onze video voor uitleg!
Wanneer je het eerste product hebt verbonden met je telefoon of ander device kun je één voor één de andere producten aanzetten. Deze nemen stuk voor stuk de kleur en de muziek van het eerste product over. Het eerste product blijft het hoofdapparaat, je kunt alleen via dit apparaat de muziek en de kleur regelen.
Alleen The.Ball en The.Diffuser kunnen niet worden verbonden met de overige Led producten van Nikki.Amsterdam. Deze producten werken niet via Bluetooth (en hebben geen muziekfunctie) waardoor dit uitgesloten is. Wanneer je meerdere exemplaren van The.Ball in je bezit hebt, kun je deze onderling wel met elkaar verbinden. Je kunt The.Ball bedienen via de meegeleverde remote.
De overige producten kunnen allemaal met elkaar verbonden worden, zodat je in iedere hoek het gewenste geluid en licht creëert.
De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.
Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.
Ja, dit is mogelijk. Je kunt de muziek van een of meerdere gekoppelde producten uitzetten door de aan/uit knop van deze producten snel in te drukken. Het licht blijft wel branden en geeft dezelfde kleur als het hoofdproduct. Wanneer je een apparaat helemaal uit wilt zetten houd je de aan/uit knop langer ingedrukt.
Zorg ervoor dat je product helemaal is opgeladen. Bij de productspecificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
Zorg ervoor dat de Bluetooth van andere apparaten in de buurt is uitgeschakeld. Je kan met 1 device tegelijk connectie maken met onze producten.
The.Cooler
The.Cooler kan je het beste afspoelen onder een koude kraan. Zodra je dit hebt gedaan, kan je ‘m in de vriezer leggen. Een natte The.Cooler wordt extra koel als je ‘m nat in de vriezer legt.
Deze kan tot 1,5 literflessen koelen. Wel moet je rekening houden met de dikte van de fles.
The.Cube
Zorg dat je product volledig is opgeladen. Activeer het product via de on/off button. Via instellingen zet je je bluetooth aan. Het product verschijnt in beeld. Door er op te klikken maak je connectie met het apparaat. Wanneer je de Nikki.Amsterdam app hebt gedownload (gratis) kun je via deze app je eigen muziek streamen en de kleuren verwisselen. Je kunt ook direct via een streamingdienst naar keuze je eigen muzieklijst samenstellen.
Let op! Het is niet mogelijk met meerdere devices (telefoon, tablet, ..) tegelijk connectie te maken met je Nikki.Amsterdam product. Wanneer je een ander device wilt koppelen aan je product, zorg dan dat de bluetooth van het eerst gekoppelde device is uitgeschakeld.
Check ook onze video voor uitleg!
Wanneer je het eerste product hebt verbonden met je telefoon of ander device kun je één voor één de andere producten aanzetten. Deze nemen stuk voor stuk de kleur en de muziek van het eerste product over. Het eerste product blijft het hoofdapparaat, je kunt alleen via dit apparaat de muziek en de kleur regelen.
Alleen The.Ball en The.Diffuser kunnen niet worden verbonden met de overige Led producten van Nikki.Amsterdam. Deze producten werken niet via bluetooth (en hebben geen muziekfunctie) waardoor dit uitgesloten is. Wanneer je meerdere exemplaren van The.Ball in je bezit hebt, kun je deze onderling wel met elkaar verbinden. Je kunt The.Ball bedienen via de meegeleverde remote.
De overige producten kunnen allemaal met elkaar verbonden worden, zodat je in iedere hoek het gewenste geluid en licht creëert.
De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.
Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.
Ja, dit is mogelijk. Je kunt de muziek van een of meerdere gekoppelde producten uitzetten door de aan/uit knop van deze producten snel in te drukken. Het licht blijft wel branden en geeft dezelfde kleur als het hoofdproduct. Wanneer je een apparaat helemaal uit wilt zetten, houd je de aan/uit knop langer ingedrukt.
Zorg ervoor dat je product helemaal is opgeladen. Bij de productspecificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
Zorg ervoor dat de Bluetooth van andere apparaten in de buurt is uitgeschakeld. Je kan met 1 device tegelijk connectie maken met onze producten.
The.Diffuser
Ten eerste dien je The.Adapter DC onderin The.Diffuser te steken. Voeg vervolgens 200ml wat er toe (gebruik geen water dat warmer is dan 45oC). Zodra het water zich in The.Diffuser bevindt, kan je 2-3 druppels van de oliën toevoegen. Op het moment dat The.Diffuser gevuld is met water en de druppels olie kan de bovenkant erop worden gedraaid.
Nu The.Diffuser zo goed als klaar is voor gebruik, kunnen we doorgaan met het installeren. Druk achterop het product kort op de ‘’MIST’’-knop als je een timer wilt instellen (1/3 uur). Wil je de sterkte van de spray bedienen? Houd dan de ‘’MIST’’-knop ruim 5 seconden ingedrukt.
De laatste stap ziet er als volgt uit. Druk op de ‘’LIGHT’’-knop om het LED licht aan te zetten. De kleur verandert automatisch. Wil je dat The.Diffuser op één kleur blijft staan? Klik dan nogmaals op de ‘’LIGHT”—knop.
Houd de ‘’LIGHT’’-knop ingedrukt, want dan begint The.Diffuser met het zoeken naar de WiFi. Als het lampje aan staat, betekent het dat de WiFi is verbonden. Wanneer het lampje blijft knipperen, is The.Diffuser nog opzoek naar de WiFi connectie.
Ten eerste dien je de Smart Life app te downloaden in de app- of playstore. Zodra deze app is gedownload, kan je een account aanmaken. Voeg na het downloaden van de app een ‘’device’’ toe. Klik bij ‘’device type’’ op ‘’Humidifier’’ en vervolgens op ‘’Add device” (zorg ervoor dat je de ‘’LIGHT’’-knop ingedrukt houdt, zodat deze WiFi gaat zoeken). Geef het product, als je wilt, een eigen naam en open de ‘’control’’-pagina. Op deze pagina kan je alles bedienen, van de lichtkleur tot de sterkte en tijd van de geur.
Meer informatie nodig? Zie de gebruiksaanwijzing die bij The.Diffuser is geleverd.
The.Diffuser kan niet worden verbonden met de overige Led producten van Nikki.Amsterdam. Dit product verbind niet via bluetooth (en hebben geen muziekfunctie) waardoor dit uitgesloten is.
De overige producten kunnen allemaal met elkaar verbonden worden, zodat je in iedere hoek het gewenste geluid en licht creëert.
Mocht dit probleem voorkomen, neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
Wij raden aan gemiddeld 2 tot 3 druppels toe te voegen aan het water. Wel is het zo dat wanneer je een sterkere geur wilt verspreiden, je de hoeveelheid druppels kan verhogen. Kortom, jij bepaalt zelf hoe sterk je de geur wilt hebben.
The.Lampion
Zorg dat je product volledig is opgeladen. Activeer het product via de on/off button. Via instellingen zet je je bluetooth aan. Het product verschijnt in beeld. Door er op te klikken maak je connectie met het apparaat. Wanneer je de Nikki.Amsterdam app hebt gedownload (gratis) kun je via deze app je eigen muziek streamen en de kleuren verwisselen. Je kunt ook direct via een streamingdienst naar keuze je eigen muzieklijst samenstellen.
Let op! Het is niet mogelijk met meerdere devices (telefoon, tablet, ..) tegelijk connectie te maken met je Nikki.Amsterdam product. Wanneer je een ander device wilt koppelen aan je product, zorg dan dat de bluetooth van het eerst gekoppelde device is uitgeschakeld.
Check ook onze video voor uitleg!
Wanneer je het eerste product hebt verbonden met je telefoon of ander device kun je één voor één de andere producten aanzetten. Deze nemen stuk voor stuk de kleur en de muziek van het eerste product over. Het eerste product blijft het hoofdapparaat, je kunt alleen via dit apparaat de muziek en de kleur regelen.
De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.
Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.
Ja, dit is mogelijk. Je kunt de muziek van een of meerdere gekoppelde producten uitzetten door de aan/uit knop van deze producten snel in te drukken. Het licht blijft wel branden en geeft dezelfde kleur als het hoofdproduct. Wanneer je een apparaat helemaal uit wilt zetten houd je de aan/uit knop langer ingedrukt.
Zorg ervoor dat je product helemaal is opgeladen. Bij de productspecificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
Zorg ervoor dat de Bluetooth van andere apparaten in de buurt is uitgeschakeld. Je kan met 1 device tegelijk connectie maken met onze producten.
The.Lampion S en M is geschikt voor 1 wijn-of champagnefles, in The.Lampion L kunnen er 2 gekoeld worden. Hou je graag meerdere flessen gekoeld kijk dan eens naar de mogelijkheden van The.Bowl of The.Bar Table.
Wij hebben een app ontwikkeld die je zowel voor IOS als Android kosteloos kunt downloaden. Hiermee bedien je zowel het licht als geluid en speel je je favoriete playlist af. Wil je toch graag een remote, dan kun je deze tegen een kleine prijs bijbestellen.
The.Pets Pillow
De kussens zijn vrij groot. Door het kussen vacuüm te verpakken wordt ruimte bespaart. Dit is minder belastend voor het milieu en scheelt ook nog eens in de kosten.
Wanneer je het plastic van het foam verwijderd, heeft het kussen 24 uur nodig om terug te komen in de oorspronkelijke vorm. Hierna kunnen de hoezen om het foam gedaan worden.
Het kussen is veilig voor huisdieren. De powerbank zit goed weggewerkt in een waterdicht zakje aan de binnenkant van het kussen. Er zijn geen losse draden die kapot gekauwd kunnen worden. Mocht er een slimmerik zijn die de draden toch weet te vinden, de powerbank maakt gebruik van 5V en levert geen gevaar. Toch adviseren wij de powerbank te verwijderen wanneer er geen toezicht mogelijk is.
De binnenhoes is waterdicht om de draden en het foam te beschermen tegen vocht. Alleen de buitenhoes wordt dus nat, maar dat zal met ieder ander kussen ook gebeuren.
De buitenhoes kan in de wasmachine op 30 graden worden gewassen. Doe de hoes niet in de droger.
Dit betekent dat de powerbank nog is aangesloten en deze op stand-by staat.
Het kussen is geschikt voor honden en katten. Katten houden graag van een warm plekje. De meeste honden ook, zeker als het wat kouder wordt. Vooral jonge huisdieren en de huisdieren met klachten aan spieren en gewrichten vinden het kussen heerlijk. Het herinnert jonge huisdieren aan de warmte van het nest en voor het wat oudere huisdier geldt dat de warmte pijn kan verzachten.
Dit is Far Infrared straling. De straling verwarmt het lichaam van binnenuit doordat de FIR golven diep in de huid doordringen. Het energieniveau in het water van de cellen wordt rustig verhoogd wat resulteert in opwarming van het lichaam zelf en niet de omgeving.
Maat S bevat 4 elementen en maat L 6 elementen. Deze zitten aan de bovenkant van het kussen verspreid over het oppervlak.
The.Pillow
Het oplaadsnoer van The.Powerbank is erg kort, waardoor het erg lastig wordt om The.Plaid/Pillow te gebruiken tijdens het opladen van The.Powerbank.
Wanneer je The.Plaid/Pillow bij ons koopt wordt The.Powerbank meegeleverd. Je betaalt hier niets extra’s voor.
The.Powerbank is los bij ons verkrijgbaar. Deze wordt overigens gratis meegeleverd bij aankoop van The.Plaid/Pillow.
De silicone aan/uit button kun je uit de deken (aluminium ring) drukken zodat de buitenkant ook wasbaar is. Het kan voor komen dat de button klem, scheef of te stijf is ingedrukt (dan zal deze niet naar behoren werken).
Wij raden je aan om de button er eens uit te drukken en met beleid weer terug te duwen.
The.Plaid
Er wordt gebruik gemaakt van infrarood verwarmingstechnologie, meer specifiek van FIR (Far Infra Red). Dit is een lange golf infrarood die begint op te warmen in de diepere lagen van het lichaam. Je lichaamstemperatuur stijgt en jij krijgt het heerlijk warm terwijl de lucht om je heen koud blijft. In The.Plaid zitten 8 warmte-elementen verdeeld over de deken in 2 rijen van 3 en 1 rij van 2.
De warmte die wordt afgegeven door de 8 warmte-elementen komt wel tot 65˚C op de hoogste (rode) stand. Dit is met behulp van warmtemeters uitvoerig getest. Het duurt ongeveer 10–15 minuten voordat deze warmte is bereikt. Echter, de warmte die je zult ervaren zal rond de 45˚C (ongeveer 8˚C warmer dan de eigen lichaamstemperatuur) liggen en wel om 2 redenen;
- De oorspronkelijke warmte wordt gereduceerd door de dikte van de stof, waardoor de warmte die je beleeft lager uitkomt. Wij hebben hier bewust voor gekozen omdat wij graag een kleed willen leveren die er niet alleen mooi uitziet, maar ook heerlijk zacht is en wat “body” heeft.
- Anders dan bijvoorbeeld een verwarmingskussen ligt The.Plaid meer los om je heen en is er geen directe aanraking met de straling.
Laad eerst de meegeleverde powerbank volledig op. In de binnendeken is een zakje gemaakt waar je de powerbank in kunt doen en kunt aansluiten met de deken. Let op! Dit zakje dient enkel in gebruik te worden genomen bij natheid en/of buiten gebruik! Druk de button aan de buitenkant van de deken 3 sec. in.
Het duurt ongeveer 10 minuten voordat The.Plaid volledig is opgewarmd. Druk 3 seconden op de aan/uit button (deze zal tijdens het opwarmen in de rode kleur ‘’faden’’) en na 10 minuten zal deze automatisch op de blauwe kleur schieten. Door vervolgens weer de knop kort in te drukken zal deze naar een door u gewenste stand verspringen.
Alleen de buitendeken kun je wassen op 30˚C in de wasmachine. De binnendeken zit met drukkers aan de buitendeken vast kan worden losgehaald. De button druk je voorzichtig uit het label. Het label zelf kan gewoon in de wasmachine en kan niet worden losgehaald van de buitendeken.
Doe de buitendeken niet in de droger.
Jazeker! Er zit een automatische stop op, zodat de elementen niet oververhit raken. Wanneer dit zou gebeuren schakelt The.Plaid automatisch uit.
Of iemand iets lekker warm vindt is natuurlijk per persoon verschillend. Ook scheelt het of je met The.Plaid voor de open haard zit of in het najaar buiten op de veranda. Beleving is hierin dus erg belangrijk.
The.Plaid heeft 3 warmtestanden;
- Groen; 35- 38˚C
- Blauw; 38 – 40˚C
- Rood; 40 – 45˚C
Om nu te kunnen bepalen of The.Plaid doet wat ‘ie moet doen zet je The.Plaid gedurende 20 min aan zodat ‘ie goed kan doorwarmen. Plaats daarna je hand op de binnendeken en druk op 1 van warme-elementen. Je zou verschil moeten voelen op de plek waar een warmte-element zich bevindt.
Is dit niet het geval dan kun het volgende checken;
- Zit de kabel vanuit de binnendeken goed aangesloten op The.Powerbank?
Check dit door de kabel (opnieuw) aan te sluiten op The.Powerbank. Wanneer de button op de buitendeken gaat knipperen, dan werkt dit. - Werkt dit niet, check dan of The.Powerbank lichtjes vertoond. Wanneer dit niet het geval is, dan dient deze opgeladen te worden. The.Powerbank is volledig opgeladen als alle 4 de lichtjes branden.
Wanneer je The.Plaid uitzet, maar de kabel bevestigd laat in The.Powerbank dan zal de button van tijd tot tijd knipperen. Dit betekent dat The.Plaid in de stand-by modes staat.
Wij geven standaard een garantie van 2 jaar gerekend vanaf de dag van aankoop. Voor The.Plaid geldt dat dit een garantie is op de technologie en de meegeleverde powerbank. Op de buitendeken geldt een garantie van 1 jaar.
Wij gaan ervan uit dat iedereen tegenwoordig 1 of meerdere 5V/2A stekkerblokken in huis heeft om op te laden. Om die reden en vanuit milieu overwegingen hebben wij ervoor gekozen deze niet mee te leveren.
Het is geen probleem om op The.Plaid te zitten of te liggen. Hier zijn de warmte-elementen in de binnendeken tegen bestand.
Het oplaadsnoer van The.Powerbank is erg kort, waardoor het erg lastig wordt om The.Plaid/Pillow te gebruiken tijdens het opladen van The.Powerbank.
Wanneer je The.Plaid/Pillow bij ons koopt wordt The.Powerbank meegeleverd. Je betaalt hier niets extra’s voor.
The.Powerbank is los bij ons verkrijgbaar. Deze wordt overigens gratis meegeleverd bij aankoop van The.Plaid/Pillow.
De silicone aan/uit button kun je uit de deken (aluminium ring) drukken zodat de buitenkant ook wasbaar is. Het kan voor komen dat de button klem, scheef of te stijf is ingedrukt (dan zal deze niet naar behoren werken).
Wij raden je aan om de button er eens uit te drukken en met beleid weer terug te duwen.
The.Plaid verbruikt/gebruikt geen wattage. The.Plaid wordt namelijk niet op het netstroom aangesloten.
Het opladen van The.Powerbank (meegeleverd bij The.Plaid) daarentegen verbruikt 0,075 kWh dit komt neer op zo’n €0,25 per keer (per energiecontract verschillend uiteraard).
The.Pouf
Zorg dat je product volledig is opgeladen. Activeer het product via de on/off button. Via instellingen zet je je bluetooth aan. Het product verschijnt in beeld. Door er op te klikken maak je connectie met het apparaat. Wanneer je de Nikki.Amsterdam app hebt gedownload (gratis) kun je via deze app je eigen muziek streamen en de kleuren verwisselen. Je kunt ook direct via een streamingdienst naar keuze je eigen muzieklijst samenstellen.
Let op! Het is niet mogelijk met meerdere devices (telefoon, tablet, ..) tegelijk connectie te maken met je Nikki.Amsterdam product. Wanneer je een ander device wilt koppelen aan je product, zorg dan dat de bluetooth van het eerst gekoppelde device is uitgeschakeld.
Check ook onze video voor uitleg!
Wanneer je het eerste product hebt verbonden met je telefoon of ander device kun je één voor één de andere producten aanzetten. Deze nemen stuk voor stuk de kleur en de muziek van het eerste product over. Het eerste product blijft het hoofdapparaat, je kunt alleen via dit apparaat de muziek en de kleur regelen.
Alleen The.Ball en The.Diffuser kunnen niet worden verbonden met de overige Led producten van Nikki.Amsterdam. Deze producten werken niet via bluetooth (en hebben geen muziekfunctie) waardoor dit uitgesloten is. Wanneer je meerdere exemplaren van The.Ball in je bezit hebt, kun je deze onderling wel met elkaar verbinden. Je kunt The.Ball bedienen via de meegeleverde remote.
De overige producten kunnen allemaal met elkaar verbonden worden, zodat je in iedere hoek het gewenste geluid en licht creëert.
De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.
Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.
Ja, dit is mogelijk. Je kunt de muziek van een of meerdere gekoppelde producten uitzetten door de aan/uit knop van deze producten snel in te drukken. Het licht blijft wel branden en geeft dezelfde kleur als het hoofdproduct. Wanneer je een apparaat helemaal uit wilt zetten, houd je de aan/uit knop langer ingedrukt.
Zorg ervoor dat je product helemaal is opgeladen. Bij de productspecificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
Zorg ervoor dat de bluetooth van andere apparaten in de buurt is uitgeschakeld. Je kan met 1 device tegelijk connectie maken met onze producten.
The.Powerbank
Ja dat kan. The.Powerbank is voorzien van 2 USB poorten, zodat je meerdere apparaten tegelijk kunt opladen.
The.Powerbank is geschikt voor alle mobiele telefoons, laptops, tablets en natuurlijk de Nikki.Amsterdam producten.
Zorg dat u voor het opladen van de powerbank de juiste stekker gebruikt, namelijk een 2 ampère / 5 volt stekker (dit staat vaak op het laadblok zelf.).
Het beste gebruik je een stekker van 5V/2A. Stekkers met een hoger vermogen zorgen voor een kortere levensduur van The.Powerbank.
*Let op! Onze eigen The.Adapter DC en/of MicroUSB zijn niet geschikt voor het opladen van The.Powerbank.
Het liefst gebruik je The.Powerbank totdat ie helemaal leeg is en laad je m vervolgens helemaal op totdat alle 4 de lichtjes branden. Gebruik een adapter van 5V/2A.
The.Remote
De producten waarbij The.Remote wordt geleverd zijn: The.Bowl, The.Bar Table, The.Pouf en The.Cube.
Nee. The.Remote is niet noodzakelijk om de producten te gebruiken. Je hebt The.Remote alleen nodig als je geen gebruik maak van onze gratis Nikki.Amsterdam app. Dit gratis besturingssysteem maakt het mogelijk dat u geen extra kosten hoeft te maken voor The.Remote. De app is gratis te downloaden in de App- of playstore.
The.Twilight
Wanneer je het eerste product hebt aangezet door middel van The.Remote , kun je één voor één de andere Twilights aanzetten. Deze nemen stuk voor stuk de kleur van het eerste product over. Het eerste product blijft het hoofdapparaat, je kunt alleen via dit apparaat de kleur regelen.
Alleen The.Twilight, The.Ball en The.Diffuser kunnen niet worden verbonden met de overige Led producten van Nikki.Amsterdam. Deze producten werken niet via Bluetooth (en hebben geen muziekfunctie) waardoor dit uitgesloten is. Wanneer je meerdere exemplaren van The.Twilight in je bezit hebt, kun je deze onderling wel met elkaar verbinden. Je kunt The.Twilight bedienen via de meegeleverde remote.
De overige producten kunnen allemaal met elkaar verbonden worden, zodat je in iedere hoek het gewenste geluid en licht creëert.
De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.
Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.
The.Twilight maakt, net als al onze andere producten, gebruik van een Low Battery Indicator. Wanneer je een hoge piep hoort, of het licht begin te flikkeren; zorg er dan voor dat je je product volledig oplaadt. Bij de product specificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
Nee, dit lukt niet. The.Twilight is namelijk volledig waterbestendig en kan hierdoor in de stromende regen blijven hangen of in het water blijven drijven. Dit gaat niet samen met het gebruik van een speaker. The.Twilight Tune daarentegen is wel uitgerust met een bluetooth speaker!
Nee, alleen producten met een speaker kun je met de app bedienen. The.Twilight heeft geen speakerfunctie. Om het licht te kunnen bedienen wordt een afstandsbediening meegeleverd.
Bijna alle onderdelen zijn waterdicht. Wel zal u ten alle tijden de oplaadpoort moeten afsluiten met de plastic meegeleverde dop.
The.Twilight Tune
Zorg dat je product volledig is opgeladen. Activeer het product via de on/off button. Via instellingen zet je je bluetooth aan. Het product verschijnt in beeld. Door er op te klikken maak je connectie met het apparaat. Wanneer je de Nikki.Amsterdam app hebt gedownload (gratis) kun je via deze app je eigen muziek streamen en de kleuren verwisselen. Je kunt ook direct via een streamingdienst naar keuze je eigen muzieklijst samenstellen.
Let op! Het is niet mogelijk met meerdere devices (telefoon, tablet, ..) tegelijk connectie te maken met je Nikki.Amsterdam product. Wanneer je een ander device wilt koppelen aan je product, zorg dan dat de bluetooth van het eerst gekoppelde device is uitgeschakeld.
Check ook onze video voor uitleg!
Wanneer je het eerste product hebt verbonden met je telefoon of ander device kun je één voor één de andere producten aanzetten. Deze nemen stuk voor stuk de kleur en de muziek van het eerste product over. Het eerste product blijft het hoofdapparaat, je kunt alleen via dit apparaat de muziek en de kleur regelen.
De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.
Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.
Ja, dit is mogelijk. Je kunt de muziek van een of meerdere gekoppelde producten uitzetten door de aan/uit knop van deze producten snel in te drukken. Het licht blijft wel branden en geeft dezelfde kleur als het hoofdproduct. Wanneer je een apparaat helemaal uit wilt zetten houd je de aan/uit knop langer ingedrukt.
Zorg ervoor dat je product helemaal is opgeladen. Bij de product specificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
Zorg ervoor dat de Bluetooth van andere apparaten in de buurt is uitgeschakeld. Er kan met 1 device tegelijk een connectie worden gemaakt.
Wij hebben een app ontwikkeld die je zowel voor IOS als Android kosteloos kunt downloaden. Hiermee bedien je zowel het licht als geluid en speel je je favoriete playlist af. Wil je toch graag een remote, dan kun je deze tegen een kleine prijs bijbestellen.