Wat is het vermogen (wattage) van The.Plaid?

The.Plaid verbruikt/gebruikt geen wattage. The.Plaid wordt namelijk niet op het netstroom aangesloten.

Het opladen van The.Powerbank (meegeleverd bij The.Plaid) daarentegen verbruikt 0,075 kWh dit komt neer op zo’n €0,25 per keer (per energiecontract verschillend uiteraard).

Mijn aan/uit knop werkt niet?

De silicone aan/uit button kun je uit de deken (aluminium ring) drukken zodat de buitenkant ook wasbaar is. Het kan voor komen dat de button klem, scheef of te stijf is ingedrukt (dan zal deze niet naar behoren werken).

Wij raden je aan om de button er eens uit te drukken en met beleid weer terug te duwen.

Kan ik los een (extra) powerbank kopen?

The.Powerbank is los bij ons verkrijgbaar. Deze wordt overigens gratis meegeleverd bij aankoop van The.Plaid/Pillow.

Wordt de batterij (powerbank) meegeleverd met The.Plaid/Pillow?

Wanneer je The.Plaid/Pillow bij ons koopt wordt The.Powerbank meegeleverd. Je betaalt hier niets extra’s voor.

Kan The.Plaid/Pillow gebruikt worden tijdens het opladen van de powerbank?

Het oplaadsnoer van The.Powerbank is erg kort, waardoor het erg lastig wordt om The.Plaid/Pillow te gebruiken tijdens het opladen van The.Powerbank.

Kun je op The.Plaid zitten of liggen?

Het is geen probleem om op The.Plaid te zitten of te liggen. Hier zijn de warmte-elementen in de binnendeken tegen bestand.

Waarom wordt er geen stekkerblok geleverd bij de kabel van The.Powerbank?

Wij gaan ervan uit dat iedereen tegenwoordig 1 of meerdere 5V/2A stekkerblokken in huis heeft om op te laden. Om die reden en vanuit milieu overwegingen hebben wij ervoor gekozen deze niet mee te leveren.

Hoe lang heb ik garantie op The.Plaid?

Wij geven standaard een garantie van 2 jaar gerekend vanaf de dag van aankoop. Voor The.Plaid geldt dat dit een garantie is op de technologie en de meegeleverde powerbank. Op de buitendeken geldt een garantie van 1 jaar.

Ik heb The.Plaid uitgezet maar toch knippert de button?

Wanneer je The.Plaid uitzet, maar de kabel bevestigd laat in The.Powerbank dan zal de button van tijd tot tijd knipperen. Dit betekent dat The.Plaid in de stand-by modes staat.

Waarom wordt The.Plaid niet warm?

Of iemand iets lekker warm vindt is natuurlijk per persoon verschillend. Ook scheelt het of je met The.Plaid voor de open haard zit of in het najaar buiten op de veranda. Beleving is hierin dus erg belangrijk.

The.Plaid heeft 3 warmtestanden;

  • Groen; 35- 38˚C
  • Blauw; 38 – 40˚C
  • Rood; 40 – 45˚C

Om nu te kunnen bepalen of The.Plaid doet wat ‘ie moet doen zet je The.Plaid gedurende 20 min aan zodat ‘ie goed kan doorwarmen. Plaats daarna je hand op de binnendeken en druk op 1 van warme-elementen. Je zou verschil moeten voelen op de plek waar een warmte-element zich bevindt.

Is dit niet het geval dan kun het volgende checken;

  • Zit de kabel vanuit de binnendeken goed aangesloten op The.Powerbank?
    Check dit door de kabel (opnieuw) aan te sluiten op The.Powerbank. Wanneer de button op de buitendeken gaat knipperen, dan werkt dit.
  • Werkt dit niet, check dan of The.Powerbank lichtjes vertoond. Wanneer dit niet het geval is, dan dient deze opgeladen te worden. The.Powerbank is volledig opgeladen als alle 4 de lichtjes branden.