KUN JE THE.TWILIGHT MET DE NIKKI.AMSTERDAM APP BEDIENEN?
Nee, alleen producten met een speaker kun je met de app bedienen. The.Twilight heeft geen speakerfunctie. Om het licht te kunnen bedienen wordt een afstandsbediening meegeleverd.
KUN JE MET THE.TWILIGHT OOK MUZIEK AFSPELEN?
Nee, dit lukt niet. The.Twilight is namelijk volledig waterbestendig en kan hierdoor in de stromende regen blijven hangen of in het water blijven drijven. Dit gaat niet samen met het gebruik van een speaker. The.Twilight Tune daarentegen is wel uitgerust met een bluetooth speaker!
HET LICHT VAN THE.Twilight FLIKKERT, WAT KAN IK HIERAAN DOEN?
The.Twilight maakt, net als al onze andere producten, gebruik van een Low Battery Indicator. Wanneer je een hoge piep hoort, of het licht begin te flikkeren; zorg er dan voor dat je je product volledig oplaadt. Bij de product specificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
WAT IS DE MAXIMALE AFSTAND TUSSEN DE GEKOPPELDE PRODUCTEN?
De maximale afstand tussen de gekoppelde producten is 15 meter. Zorg ervoor dat het hoofdproduct altijd in het midden staat. Vanuit dit product wordt het signaal verstuurd.
Obstakels die tussen de producten in staan kunnen van invloed zijn op de geluidskwaliteit. Dit geldt ook voor de aanwezigheid van veel voorkomende storingsbronnen zoals andere draadloze apparaten, magnetrons en overige apparatuur.
KUNNEN ALLE LED PRODUCTEN VAN NIKKI.AMSTERDAM MET ELKAAR VERBONDEN WORDEN?
Alleen The.Twilight, The.Ball en The.Diffuser kunnen niet worden verbonden met de overige Led producten van Nikki.Amsterdam. Deze producten werken niet via Bluetooth (en hebben geen muziekfunctie) waardoor dit uitgesloten is. Wanneer je meerdere exemplaren van The.Twilight in je bezit hebt, kun je deze onderling wel met elkaar verbinden. Je kunt The.Twilight bedienen via de meegeleverde remote.
De overige producten kunnen allemaal met elkaar verbonden worden, zodat je in iedere hoek het gewenste geluid en licht creëert.
HOE KOPPEL IK MEERDERE Twilights AAN ELKAAR?
Wanneer je het eerste product hebt aangezet door middel van The.Remote , kun je één voor één de andere Twilights aanzetten. Deze nemen stuk voor stuk de kleur van het eerste product over. Het eerste product blijft het hoofdapparaat, je kunt alleen via dit apparaat de kleur regelen.
WAAROM WORDT THE.TWILIGHT TUNE ZONDER REMOTE GELEVERD?
Wij hebben een app ontwikkeld die je zowel voor IOS als Android kosteloos kunt downloaden. Hiermee bedien je zowel het licht als geluid en speel je je favoriete playlist af. Wil je toch graag een remote, dan kun je deze tegen een kleine prijs bijbestellen.
IK KAN THE.TWILIGHT TUNE NIET VERBINDEN VIA BLUETOOTH.
Zorg ervoor dat de Bluetooth van andere apparaten in de buurt is uitgeschakeld. Er kan met 1 device tegelijk een connectie worden gemaakt.
HET LICHT FLIKKERT EN/OF DE MUZIEK VAN THE.Twilight Tune KRAAKT, WAT KAN IK HIERAAN DOEN?
Zorg ervoor dat je product helemaal is opgeladen. Bij de product specificaties op onze site kun je zien hoe lang het duurt voordat je product volledig is opgeladen. Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn neem dan contact op met onze serviceafdeling via service@nikki.amsterdam.
Kan ik de muziek van een van de gekoppelde Twilight Tunes uitzetten terwijl het licht blijft branden?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt de muziek van een of meerdere gekoppelde producten uitzetten door de aan/uit knop van deze producten snel in te drukken. Het licht blijft wel branden en geeft dezelfde kleur als het hoofdproduct. Wanneer je een apparaat helemaal uit wilt zetten houd je de aan/uit knop langer ingedrukt.