Voorwaarden retourneren

  • Bedenktijd 30 dagen, retour aanmelden/versturen binnen deze periode.
  • Product moet in de originele en onbeschadigde staat retour. (Indien wij constateren dat het product meer is gebruikt dan nodig is om het product te testen en/of indien het product gebruikssporen bevat, dan behouden wij ons het recht voor kosten in mindering te brengen op het terug te betalen bedrag.)
  • Product graag retour in de onbeschadigde originele verpakking (indien mogelijk).

Tijdens de bedenktijd van 30 dagen mag u het product bekijken en proberen. Het product dient onbeschadigd te blijven. Indien het noodzakelijk is om een artikel in elkaar te zetten (om het te beoordelen), zorg er dan voor dat het product niet meer als nodig is gebruikt. Wees voorzichtig met het verpakkingsmateriaal en de producten. De originele verpakking moet, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd zijn.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij willen mensen graag aanmoedigen goed na te denken over een aankoop om zo onnodige retouren te voorkomen. Dit verminderd de druk op het transport en milieu.

*Het zichttermijn en het 30 dagen retourrecht is alleen van toepassing op consumentenbestellingen, bedrijven kunnen hier GEEN aanspraak op maken.

Binnen hoe veel dagen mag u retourneren?

Wanneer u bij ons online een aankoop doet, dan heeft u bij Nikki.Amsterdam een bedenktijd van 30 dagen na verzending. Dit houdt in dat u vanaf dan 30 dagen de tijd heeft om de goederen retour te sturen. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen met ons via service@nikki.amsterdam. De 30 dagen gaan in op het moment dat u het pakket heeft ontvangen. Wanneer u meerdere artikelen heeft besteld, verstrijkt het termijn van 30 dagen nadat u het laatste artikel heeft ontvangen. Het product mag zonder opgaaf van reden aan ons geretourneerd worden, waarbij de kosten voor de retourzending voor uw eigen rekening komen. De producten dienen onbeschadigd en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking terug gestuurd te worden. Wij adviseren daarom altijd de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze kunt gebruiken om de producten terug te sturen.

Product retour aanmelden

Wanneer je een product retour wilt sturen vanwege een mogelijk defect, stuur dan een mail naar service@nikki.amsterdam. Zorg voor een duidelijke omschrijving van het probleem, zodat wij je snel kunnen helpen het op te lossen. Soms is opsturen niet nodig en kunnen we je telefonisch of per mail al helpen het probleem op te lossen.

Indien je het product om een andere reden retour wilt zenden, hoef je ons de reden niet te vertellen. Het mag natuurlijk wel, het ons onze service te verbeteren. Meld je retour aan via service@nikki.amsterdam. Wij sturen je dan een link waarmee je retourticket kunt uitprinten.

Mijn product functioneert niet.

Mocht je aankoop niet (goed) functioneren, check dan eerst even de categorie Productinformatie op deze FAQ pagina om na te gaan of het product goed is aangesloten. Wanneer je alle stappen goed doorlopen hebt en het product functioneert nog niet, neem dan even contact met ons op via service@nikki.amsterdam.

Er ontbreekt een onderdeel.

Wanneer dit het geval is stuur dan een mail naar service@nikki.amsterdam. Wij lossen het voor je op.

Wat is de garantietermijn?

Op onze producten geldt een garantietermijn van twee jaar. De datum van aankoop die op de factuur wordt vermeld geldt als ingangsdatum van de garantietermijn. De factuur geldt als garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.

Deze garantietermijn geldt ook voor The.Plaid. Echter, op de buitendeken geldt een garantie van een jaar.