Ask us.

Hieronder vind je het antwoord op al jouw vragen. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op via service@nikki.amsterdam of bel ons op telefoonnummer +31 23 205 2307.

Mobiele app

Wat vervelend  dat u problemen heeft ondervonden met onze app.  Wij raden u daarom aan de volgende stappen te ondernemen:

  1. Installeer de laatste software update op uw telefoon of tablet (IOS en Android). Klik hier om de Android app te downloaden!
  2. Verwijder de app van uw telefoon en de daarbij horende Bluetooth-namen (nikki, Nikki.AMSTERDAM The.Lampion etc.).
  3. Open de app- of play store en download de nikki.amsterdam app opnieuw.
  4. Wanneer de app om uw locatie vraagt, klik dan op ‘’altijd toestaan’’. Wij zijn niet instaat informatie vanuit de locatievoorzieningen te verkrijgen, dus uw privacy komt niet in het geding.
  5. Probeer opnieuw de Bluetooth op uw telefoon of tablet aan te zetten en te verbinden met het Nikki.Amsterdam product.
  6. Vervolgens kunt u de app openen en zowel licht als geluid bedienen.

Let op: Zorg ervoor dat andere bluetooth apparaten (die in de buurt van uw nikki product staan) ook uit zijn geschakeld. Indien u meerdere Nikki producten heeft, verbind enkel met één product. Als u vervolgens de andere producten aan zet, zullen deze automatisch het licht en geluid overnemen.

Category: Mobiele app

Load More