Ask us.

Hieronder vind je het antwoord op al jouw vragen. Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op via service@nikki.amsterdam of bel ons op telefoonnummer +31 23 205 2307.

Garantie en Retouren

Op onze producten geldt een garantietermijn van twee jaar. De datum van aankoop die op de factuur wordt vermeld geldt als ingangsdatum van de garantietermijn. De factuur geldt als garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.

Wanneer dit het geval is stuur dan een mail naar service@nikki.amsterdam. Wij lossen het voor je op.

Mocht je aankoop niet (goed) functioneren, check dan eerst even de categorie Productinformatie op deze FAQ pagina om na te gaan of het product goed is aangesloten. Wanneer je alle stappen goed doorlopen hebt en het product functioneert nog niet, neem dan even contact met ons op via service@nikki.amsterdam.  Mocht het nodig zijn het product te retourneren dan kun je je retour hier aanmelden. Je kunt hier ook je retourlabel printen, zodat je het pakket kosteloos kunt verzenden.

Wanneer je een product retour wilt sturen vanwege een mogelijk defect, stuur dan een mail naar service@nikki.amsterdam. Zorg voor een duidelijke omschrijving van het probleem, zodat wij je snel kunnen helpen het op te lossen. Soms is opsturen niet nodig en kunnen we je telefonisch of per mail al helpen het probleem op te lossen.

Indien je het product om een andere reden retour wilt zenden, hoef je ons de reden niet te vertellen. Het mag natuurlijk wel, het ons onze service te verbeteren. Meld je retour aan via service@nikki.amsterdam. Wij sturen je dan een link waarmee je retourticket kunt uitprinten.

Wanneer u bij ons online een aankoop doet, dan heeft u bij Nikki.Amsterdam een bedenktijd van 30 dagen na ontvangst van uw bestelling. Dit houdt in dat u 30 dagen de tijd heeft om de goederen retour te sturen, of bij ons aan te melden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen met ons via sales@nikki.amsterdam. De 30 dagen gaan in op het moment dat u het pakket heeft ontvangen. Wanneer u meerdere artikelen heeft besteld, verstrijkt het termijn van 30 dagen nadat u het laatste artikel heeft ontvangen. Het product mag zonder opgaaf van reden aan ons geretourneerd worden, waarbij de kosten voor de retourzending voor uw eigen rekening komen. De producten dienen onbeschadigd en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking terug gestuurd te worden. Wij adviseren daarom altijd de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze kunt gebruiken om de producten terug te sturen.

  • Bedenktijd 14 dagen, retour aanmelden/ versturen binnen deze periode.
  • Product moet in de originele en onbeschadigde staat retour.
  • Product graag retour in de onbeschadigde originele verpakking (indien mogelijk).
  • Retourkosten zijn voor uw rekening.

Tijdens de bedenktijd van 14 dagen mag u het product bekijken en eventueel proberen, zoals u dat ook in een fysieke winkel zou kunnen doen. Bij het bekijken/ installeren dient het product onbeschadigd te blijven. Indien het noodzakelijk is om een artikel in elkaar te zetten om deze te beoordelen, zorg er dan voor dat u niet meer als nodig is gebruikt. Een aandachtspunt wees voorzichtig met het verpakkingsmateriaal en de producten. De originele verpakking moet, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd zijn.

*Het zichttermijn en het 14 dagen retourrecht is alleen van toepassing op consumentenbestellingen, bedrijven kunnen hier GEEN aanspraak op maken.

Heeft u vragen? Stel ze gerust via mail of neem telefonisch contact met ons op.

Load More