nikki

TOP 4 vragen

Ja, alle producten op onze site zijn standaard op voorraad. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn wordt dit duidelijk bij het product vermeld.

Verzending binnen Nederland en België is gratis. Voor verzending buiten deze landen worden kosten in rekening gebracht. De extra kosten worden zichtbaar in het orderproces na het aanvinken van het land naar keuze.

Uiteraard! Je hebt 14 dagen de tijd om te retourneren zonder opgaaf van reden. Ruilen voor een ander model kan ook (voor meer informatie zie het hoofdstuk Ruilen en Retourneren).

Natuurlijk, je hebt een garantie van een jaar. Kijk voor meer informatie bij het hoofdstuk Garantie.

Verzendkosten

Voor verzending binnen Nederland en naar België worden geen kosten berekend.

Voor verzending buiten Nederland en België worden kosten in rekening gebracht. De extra kosten worden zichtbaar in het orderproces na het aanvinken van het land naar keuze.

Bezorgen

De pakketten worden door DPD bezorgd.

DPD bezorgt de pakketten van maandag t/m zaterdag va 08.00 – 18.00.

Doorgaans geldt wanneer op werkdagen voor 14.00 uur besteld wordt, de bestelling de volgende dag in huis is. Wanneer op vrijdag na 14.00 uur of in het weekend wordt besteld, wordt op dinsdag geleverd.

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft ontvang je een track en trace code, zodat je kunt volgen waar het pakket zich bevindt en wat de geplande levertijd is.

Wij bezorgen ook in het buitenland. Hier kunnen wel extra kosten voor in rekening worden gebracht welke zichtbaar worden in het orderproces na het aanvinken van het land naar keuze.

Wanneer je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket bij een van de buren af te leveren.

Wanneer je niet wilt dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd, geef dit dan bij de bestelling aan.

Ook rondom de feestdagen doen wij ons best de pakketten op tijd te laten bezorgen. Je helpt ons enorm door je bestelling tijdig te plaatsen. Maar wij weten ook wel hoe het werkt, en soms lukt dit niet altijd. Hou rekening met eventuele wijzigingen in het bezorgschema van DPD en grote drukte rondom de feestdagen.

Liever bezorgen wij je bestelling, maar mocht je het echt graag zelf willen ophalen laat dit dan even weten op het orderformulier.

Bestellen

Nee, wij voegen geen factuur bij de bestelling. Het komt namelijk nogal eens voor dat een van onze producten cadeau worden gedaan en dan is een factuur ontvangen niet de bedoeling. De factuur wordt per mail verzonden aan degene die besteld heeft.

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft ontvang je automatisch een track en trace code.

Dit is mogelijk. In het bestelproces kun je een ander verzendadres kiezen.

Dit is helaas niet mogelijk. De producten zijn al ingepakt in stevige dozen die geschikt zijn voor verzending. In verband met het beschadigen van het kadopapier tijdens verzending hebben we ervoor gekozen onze pakketten niet in te pakken met kadopapier.

Betalen

Je kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden; Ideal, creditcard, Paypal, bankoverschrijving, bancontact, SOFORT Banking, KBC/CBC, Belfius Direct net. Je gegevens worden beveiligd. Je kunt dit zien door het slotje in je browser en doordat er https verschijnt ipv http.

Bij betaling met Ideal betaal je het gevraagde bedrag online via je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en je bank geeft Nikki.Amsterdam een bevestiging dat er is betaald. Doordat er direct betaald wordt kunnen wij ook direct overgaan tot verwerking van je bestelling en kunnen we meteen de bestelling aan je verzenden.

Betalingen via VISA, Meastro, Mastercard en American Express worden door Nikki.Amsterdam geaccepteerd. Indien de betaling door je bank wordt goedgekeurd kunnen we direct overgaan tot verwerking van je bestelling en kunnen we meteen de voorradige producten aan je verzenden.

Bij betaling met Paypal koppel je je eigen betaalrekeningen of creditcard(s) aan een Paypalrekening en kun je in een beveiligde omgeving de betaling afronden. Een rekening aanmaken is gemakkelijk en gratis en je kunt direct online betalingen overboeken naar het Paypalaccount. Indien de betaling wordt goedgekeurd gaan we direct over tot verwerking van je bestelling en kunnen we meteen de  producten aan je verzenden.

Je kunt er ook voor kiezen om te betalen via bankoverschrijving. Je ontvangt dan een mail met de betaalgegevens en zo snel Nikki.Amsterdam het bedrag heeft ontvangen wordt overgegaan tot verwerking van je bestelling.

Achteraf betalen is helaas niet mogelijk. De betaling dient gehaal aan ons voldaan te zijn alvorens wij de bestelling versturen.

Bij het bestellen van grote aantallen willen we je vragen contact met ons op te nemen zodat we je een passend aanbod kunnen doen.

Ruilen en Retourneren

Het wettelijke zichttermijn is 14 dagen. Wij houden dit termijn aan waarbinnen je een bestelling kunt retourneren

Download het retour-en serviceformulier van onze website, vul deze volledig in en plaats het in de verpakking.

Voor een snelle afhandeling vragen we je retour via de mail aan te melden op het mailadres service@nikki.amsterdam. Je kunt je bestelling opsturen naar:

Nikki.Amsterdam
Tav Retouren
Mollerusweg 17
2031BZ Haarlem

Indien het product beschadigd of defect bij je is aangekomen zijn de retourkosten voor Nikki.Amsterdam. Wij betalen dit dan na ontvangst van je bestelling terug. Indien je het product bij nader inzien toch niet wil aankopen zijn de retourskosten voor jouw rekening.

Wij betalen het bedrag binnen 2 werkdagen na ontvangst van je retour terug, Je ontvangt van ons een bericht als wij het bedrag hebben overgemaakt.

Uiteraard is dit mogelijk. Stuur ons van te voren even een mail met dit verzoek en download het retour- en serviceformulier. Vul dit zo volledig mogelijk in en stuur dit mee in de verpakking.
– Mocht het nieuwe product duurder zijn dan je oorspronkelijke product dan wachten wij totdat we het bedrag hebben ontvangen en je eerste bestelling bij ons retour is. Daarna sturen wij het nieuwe product naar je op.
– Mocht het nieuwe product goedkoper zijn zullen we het verschil aan je terugbetalen. Na ontvangst van je eerste product sturen we het nieuwe naar je op.

Garantie en defecte producten

Op onze producten geldt een garantietermijn van een jaar. De datum van aankoop die op de factuur wordt vermeld geldt als ingangsdatum van de garantietermijn. De factuur geldt als garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.

Wanneer dit het geval is stuur dan zo snel mogelijk een mail naar service@nikki.amsterdam dan lossen wij dit op.

Mocht je aankoop of een onderdeel niet (goed) functioneren neem dan even contact met ons op via sales@nikki.amsterdam. Soms kunnen wij telefonisch al een oplossing bieden. Mocht het nodig zijn het product te retourneren dan zullen we je vragen het retour-en serviceformulier van onze website t downloaden. Vul deze zo volledig mogelijk in, zodat wij het snel voor je kunnen oplossen.

Je kunt het product, het liefst in originele verpakking, opsturen naar;

Nikki.Amsterdam
Tav Service
Mollerusweg 17
2031BZ Haarlem

Wanneer je een onderdeel wilt nabestellen, stuur dan een mail naar sales@nikki.amsterdam. Over het algemeen hebben wij de onderdelen op voorraad en hoeven we het niet bij de fabrikant te bestellen. Wij zullen je informeren over de kosten en de verwachte leverdatum.

Over ons

Je kunt ons vinden op het onderstaand adres:
Mollerusweg 76
2031 BZ Haarlem.

Wij houden ons kantoor binnen de meubelwinkel Zooff en hebben daar een shop-in-shop.

Wij zijn op werkdagen van 08.30 uur – 17.30 uur telefonisch te bereiken op nummer: +31 23 205 2307. Mochten wij onverhoopt niet in de gelegenheid zijn de telefoon te beantwoorden spreekt u dan vooral een boodschap in. Wij bellen u zo snel mogelijk terug. Tevens zijn wij per email te bereiken via sales@nikki.amsterdam. Wij streven er naar uw mail binnen 24 uur te beantwoorden.

Onze verkooppunten staan vermeld op de site. De winkel Zooff in Haarlem en de winkels van Boerenbond die op onze site staan vermeld hebben standaard al onze producten in de winkel. Daar hebben wij shop-in-shops. Indien u ergens anders de producten wilt bezichtigen raden wij u aan even contact op te nemen met de desbetreffende winkel. U kunt ook even contact met ons opnemen dan vertellen wij u graag waar u het product van uw keuze kunt bekijken.

KVK: 68003110
BTWnummer: NL857261629B01
Ibannummer: NL76INGB 0007 6424 10

Overig

Ja, alle producten op onze site zijn standaard op voorraad. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn wordt dit duidelijk bij het product vermeld.

Uiteraard is dit mogelijk. Onze producten worden bijvoorbeeld veel als relatiegeschenk gebruikt. We hebben zelfs de mogelijkheid onze producten te personificeren of kunnen een pakket aanbieden. Neemt u even telefonisch of per email contact met ons op dan kunnen wij u de mogelijkheden voorleggen en een passend aanbod doen.

Wanneer wij niet zouden handelen naar de voorwaarden die een Keurmerk stelt, zou het in dit digitale tijdperk snel afgelopen zijn met ons. Wij handelen dan ook naar die voorwaarden. Echter kunnen wij ons niet vinden in de hoge kosten die dergelijke Keurmerken rekenen. Bij ons staat tevredenheid van de klant voorop en wij zullen daar dan ook ons uiterste best voor doen.

Wanneer u een klacht heeft over een van onze producten of afhandeling van uw order vernemen wij dit graag. We zullen dan ons best doen het voor u op te lossen. Wanneer u overigens positief gestemd bent over onze producten en/of afhandeling horen we dit natuurlijk ook graag!

The.Lampion

Zoals de naam al doet vermoeden geeft de Color in meerdere kleuren licht. Je kunt kiezen voor één bepaalde kleur of voor een geleidelijke overgang naar meerdere kleuren. Ook kun je de kleuren op de maat van de muziek mee laten bewegen.

Daarnaast is het mogelijk meerdere Color lampionnen met elkaar in verbinding te stellen, waardoor zowel geluid als licht met elkaar worden afgestemd. Hiermee creëer je als het ware een surround system. Wij noemen dit de SYNC functie.

Wanneer je van een warm licht houdt en minder waarde hecht aan de SYNC functie (de mogelijkheid meerdere lampionnen met elkaar in verbinding te stellen) is The.Lampion Original voor jou de beste keuze. Hoewel je The.Lampion Color ook op een wit licht kunt zetten is dit licht witter van kleur.

Nadat je de lampion hebt aangezet wordt via bluetooth op je smartphone of andere device automatisch contact gezocht met de lampion. Zorg er wel voor dat de bluetooth op andere devices is uitgeschakeld. Je kunt nu je eigen playlist afspelen of je favoriete radiostation beluisteren.

Je begint zoals hierboven omschreven. De eerste lampion die je aanzet is het hoofdproduct, product A. Vervolgens kun je één voor één de andere lampionnen (B/C/D/..) aanzetten die automatisch verbinding maken met product A. Bediening van licht en geluid verloopt via product A.

Er zit geen limiet aan het aantal.

Je kunt de lampionnen met een afstand tot 30 meter nog met elkaar laten verbinden.

Het licht van The.Lampion Original kun je met het knopje onderaan de lampion aan en uit zetten. Het geluid van deze lampion bedien je met het device dat in verbinding staat met The.Lampion.